Serabut, saru... bosan


Aku tatau nk citer hk mane dulu... alhamdulilah dan syukur ku pada maha suci yag satu kerana masih memberikan aku nyawa untuk melaksanakan tugas tugas harian aku... sebenarnya, ak rasa dikhianati oleh orang tersayang..sebab die dah mungkir janji... erm... nak wat mcm mana....rugi la ak malam tu... sakit hati mlm tu tak yah la citer... rasa mcm kene cucuk ngan garpu...ak apa lagi...dah nama pempuan... mengamok sakan la.... sampai die tak berani nak balik umah... alhamdulilah...walau pun ak ni jenis yg suka mengamok...tapi baran ak tak lama...




sekejap je baran ak..tak sampai sejam pun... tapi kalau org tak tahan...teruk juga...nasib baik die dah faham... kalau tak...huhuhuhu...ak le jugak yg susah nye... tuhan tu maha adil kan... nasib baik die dapat ak yg cepat cool...




tu citer yg pertama...citer ak yg kedua... sebab die tak tunaikan janji...hubungan ak ngan kawan aku yg sorang ni rengang...aduh laaa.... malas ak nak pikir kekadang... nak citer pasal sebab musabab kan...tak elok pulak mengata suami aku...dosa besar nanti ak.... dan aku tau kalau kalau aku citer...ak jugak yg sakit hati dgr die duk mengata suami ak... so aku pun elak elak kan la diri ak supaya ak tak bercerita mengenai hal tersebut..



so, jadik la aku mcm sekarang...umpama udang yg kepanasan... dah la panas...duk padang pasir lagi... kene pulak musim kemarau...mcm tu la gamak nyer perasaan ak skang ni...... hati isteri mana yg tahan wei dgr org mengata suami..tapi kalau kita sendiri kata takpe la..... susah susah hidup ni...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: